Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohybové aktivity a podpora učební činnosti ve vyučovacích procesech
Radostová, Eliška ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Pelzová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi učením a pohybem. Cílem této práce je popsat teoretická východiska společného vztahu vyučování a pohybu, dále zkoumat vliv pohybových aktivit na učební činnost a představit pohybové aktivity, které stimulují činnost obou mozkových hemisfér a díky tomu zlepšují kognitivní a sociální schopnosti. Cíl byl naplněn pomocí sborníku pohybových aktivit, který do rukou dostali učitelé základních škol a se svými žáky tyto aktivity cvičili. Po uplynutí 2 až 5 týdenního cvičení s žáky pozorovali rozdíly v učební činnosti žáků, které následně zaznamenali do dotazníku. Výsledky výzkumného projektu ukazují, že žáci, kteří před vyučovacím procesem cvičí pohybové aktivity podporující učební činnost, jsou více aktivní a udrží déle pozornost a že cvičení před vyučovacím procesem přináší dobrou atmosféru. Zároveň ale doba, po kterou učitelé s dětmi cvičili, byla příliš krátká na projevení změn v oblasti kognitivní i sociální.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.